Essen, Tyskland 29 okt-5 nov 2007 [2/3]

1 november (fortsättning)
Lina och Linnéa stannade kvar på campingen medans jag åkte iväg till Köln. Emelie & Rebecka ville följa med och det gjorde dem. :)
Här är några bilder från natten och morgonen den 2:a..


På väg mot hbf. (Rebeckas bild)



Emelie & jag. (Rebeckas bild)


Haha, jag kände mig tvungen att testa min kamera om det skulle bli suddigt utan blixt, så Emelie fick vara kändis! (Rebeckas bild)


(Rebeckas bild) Förlåt, jag var tvungen att cencurera.
Det var jättekonstigt när jag såg Bill komma ner för rulltrappan innanför dörrarna.. Jag fattade inte att det var han förrän jag såg att Tom stod snett bakom honom. Haha


Jag filmade först och tog bilder sen innan de gick in i bilen. Bilderna på TH är printat från min video, förutom den sista på Gustav och den på T&B. 

Som ni ser på en av bilderna så råkade Tom gå in i min kamera. Haha! Det var nämligen först så att alla stod på två led men när killarna kom så stod de första fansen i en klump, så istället för att bara se Tom gå förbi så började jag backa och gå framför honom, och när jag till slut stannade så gick han in i den. Men han gjorde inte illa sig eller något, som fansen på campingen trodde. De tyckte tydligen inte att händelsen var lika rolig som jag tyckte. Haha.. "Sorry"..


Han var så sjukt fin..


*Pillapilla* haha
INGEN fattade att dem skulle signera mina ipodar! De tog istället tag i pappret som jag hade under, som jag hade ifall det inte skulle få plats.


Enda chansen att jag skulle hunnit fått en autograf av Gustav hade varit om jag sträckt mig mellan vakten och Gustavs kind, men eftersom chansen då var stor att jag blivit puttad (fritt med fans runt om) och då kanske gjort illa honom, så lät jag bli. Jag fick ju se honom i alla fall. :)



Titta vad jag hitta.. haha.. Förstår ni bilden? Förresten så skrev jag dit det med tröjärmen bara för att man lättare skulle kunna se vad som var vad på bilden. Lät så konstigt, ser jag nu..



Emelie :D
Tom (vakten) gick förbi oss och upprepade gång på gång: "Don't touch the bags".. Now, why on earth skulle vi ställa oss och pilla på deras väskor som idioter när killarna sitter 2 meter brevid/bakom oss?


Efteråt så åkte vi in till Köln och gick omkring där ett bra tag. Den där kyrkan var en otrolig syn, vill jag lova. Skaplig skillnad att se den i verkligheten och på bild.. Den var så enorm!


(Rebeckas eller Emelies bild) Jag, i regniga Köln.


(Emelies bild) Rebecka, jag och lilla Dennis.


Time to go back


När vi kom tillbaka till campingen så hade Demi kommit! :D


Kai och Tim också. :) Den här kvällen träffade vi Lizett också.. Hon var härlig, synd bara att vi inte fått tag på henne sedan efter konserten. Inte ens när vi var i Madrid (där hon bor), och vi såg henne inte heller på signeringen då. Jag hoppas att vi träffar henne igen någon gång, hon var verkligen jättetrevlig.


Avslutar med en bild på Tim, Lina och Kati. :)


Sista delen - då jag träffade Tillan & Elvira första gången, våran kväll på Sheraton, konserten och hemresan - kommer senare när jag har tid. :)

Kommentarer
Postat av: Elvira

Feta kyrkan! Visste jag inte att ni såg:)



Fina bilder!

2008-10-27 @ 22:17:16
URL: http://e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0