Datakrångel.. Igen

Äntligen (!) fungerar datorn igen. Som jag skrev i slutet på senaste inlägget (om Essen) igår så krånglade min dator och idag har den inte fungerat på hela dagen. Jag måste prata med någon som är bra på datorer och se vad det är för fel. Jeanette brukar vara bra på sånt, får se om hon kan klura ut vad som är på tok.

Den här dagen har gått åt till att städa mitt rum med Michael Jackson, my man, på hög volym och ringa flygbolaget som vi åker till Liverpool med för att göra/skaffa (?) en s.k. crossreference till tjejerna vi ska åka dit med. Och nu ska jag försöka få klart min berättelse om Essen.. Vill bara få det klart så jag kan koncentrera på nutiden sen.

Tack så mycket för kommentarerna om sminket förresten! :) Ska lägga ut lite tips m.m. så fort jag har tid!


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0