Amsterdam 5-9 oktober 2007 [Part 4/4]

Jag har aldrig druckit så mycket Red Bull och varm choklad som jag gjorde under tiden i kön. Ser ni förresten "I <3 Finland" t-shirten som liggen inpackad på första bilden? Det kom ett gäng äldre finländare och gav oss dem när vi satt i kön, så vi skulle frysa mindre. Haha, snällt. Och det kom fram folk hela tiden, speciellt under lördagkvällen, och frågade vad vi gjorde där, på hollänska. Tätt följt av frågan när konserten var. Men efter att ha fått frågan några gånger så orkade vi inte ens be dem prata på engelska, utan förstod helt enkelt vad dem sa, så det var bara att svara "Tokio Hotel"..."Monday". Haha..

"Die-hard-fans" kallade många oss, de som gick förbi. Och det kan jag ju förstå på ett sätt.. Jag fattar inte, så här i efterhand, hur jag kunde sova två nätter i en sovsäck, utomhus, på asfalt, mitt i iskalla oktober. Jag har aldrig frysit så mycket, men jag ångrar absolut inte att jag gjorde som jag gjorde. Inte ett dugg. Det var helt klart värt det.

Här är några bilder från hemfärden..





När vi kom till Arlanda så satte vi oss på en restaurang och gick sen till inrikesflygen för att vänta några timmar med Johanna tills hennes flyg hem skulle gå. Det här är senaste gången jag träffade Johanna, jag minns fortfarande när hon gick igenom kontrollerna och det var dags att säga hej då på riktigt. Lina, min syster (till vänster på bilden), åker ner till Karlshamn imorgon och träffar Johanna & Lina K och stannar där i 5 dagar, kan ni gissa hur mycket jag vill följa med? Det är lite jobbigt måste jag erkänna, jag saknar dem för mycket nu och det kommer kännas så fel att dem 3 är tillsammans utan mig. Det är liksom vi 4.. Men att kunna följa med var tyvärr inget alternativ för mig just nu. Jag hoppas ändå att de kommer ha extremt kul och jag längtar verkligen tills jag få träffa tjejerna igen. Tills det blir vi 4 igen. ♥


Kommentarer
Postat av: Mirella Nicastro



:-)











2008-10-23 @ 22:03:42
URL: http://mirellas.blogg.se/
Postat av: Lina

hehe ^^ fan va underbar resa det där var! <33

OCH IMORRN ÅKER JAG TILL DOM 8D MOHAHAHAHAH

2008-10-23 @ 22:11:07
URL: http://myspace.com/linaandersson_

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0