Sunday

En av våra bästa vänner kom hem till oss igår (från Västerås) och joinade oss för
en myskväll med chokladfondue, frukt och film. Well, vår chokladfondue blev inte
riktigt som vi väntat oss.. Först var den bra, men det var när jag kom med idén
att hälla i lite mjölk för att förebygga klumpar som det började gå utför.
På bara några sekunder förvandlades våran oj så godluktande fondue till något
som liknade en brun massa av smälta kakor. Not nice, not nice, I'll tell you. Det
fick istället bli frukt och Nutella - vilket tog bort fruktsmaken helt och hållet. Som
tur var så var det inget som påverkade våra humör under kvällen (tvärtom), och
det blev lika mycket skratt som vanligt när man umgås med mina Linor. ♥



Igår hyrde vi filmerna All The Boys Love Mandy Lane och A Cup of Love.
Den förstnämnda var riktigt dålig, enligt mig. Den andra var mer min smak
men samtidigt lite rörig eller hur man ska säga. Den handlade om kärlek
vid första ögonkastet
och jag fick en liten "2-hour-crush" på en av karaktärerna,
Oscar. Visa ord, bra skådespelare och många tårar på slutet. Just how I like it.
Lina sov kvar och imorse hade vi en mysig frukost med Forest Fruit te, ägg och
goda mackor. Linis är fortfarande kvar och håller just nu på att psyka runt i hela
huset tillsammans med Lina och filmkameran. Haha, man kan inte inte skratta
när man är med de här två! Ska strax ner och äta knäckpaj med tjejerna. Mums!
Förresten, när jag vaknade imorse var det helt vitt ute. Usch. Har ni fått snö än?



"Ida, det din lilla krullis.. du måste komma och kolla på
din krullis... Ida!... En gång, krullis... Kom och kolla!.."
Haha, gotta go.. Lina ropar.

Kommentarer
Postat av: Andrea

oh wow! you got to go to the ema's!! you are so lucky!! it looked amazing!!!

2008-11-16 @ 19:47:43
URL: http://andreakm.blogspot.com
Postat av: Lina

hahaha snyggaste bilden :'D <3

2008-11-16 @ 20:13:15
URL: http://myspace.com/linaandersson_

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0