Tisdag

Stress, stress, stress är vad jag känner just nu.. Idag måste jag köpa tights, ringa Forex, packa, städa rummet, tömma alla minneskort till kameran, ladda kameran, ladda mobilen + fylla på den, ladda hem ny musik, ladda ipoden och lägga in nya låtar, måla naglarna, duscha och fixa mig m.m. - och allt innan vi ska hämta Tillan. Hennes tåg kommer inte förrän 21.07, men jag känner mig ändå stressad.

Gud vad vi ska peppa varandra ikväll! Det känns inte som att vi ska åka imorgon, jag känner mig så oförberedd.. Men kul ska det bli! :) Förfest redan på Skavsta tro? Haha! Nej, nu måste jag verkligen komma igång.. Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Zara/Nä

ni får har det så himmla kul i liverpool och hälsa grabbarna från mig :D

2008-11-04 @ 18:52:55
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0