My day so far

Vaknade kl 10 imorse med världens dåligaste humör. Jag gick upp för att avreagera mig och la mig sen igen, ännu argare. Några minuter efter, kom min Mouz (jag vet inte hur många smeknamn jag har på den där katten, haha), la sig precis brevid mig och började gosa. Inte kunde jag vara arg då.. Han vände mitt humör totalt och efter en stund så satt vi tillsammans i köket (han på stolen mitt emot) och åt frukost. Jag med mina mackor och ett glas O'boy - och han med några skinkbitar. Haha, han är underbar, räddade min dag. Eller ja, min omgivnings dag kanske är mer korrekt.

Lukas är här! Han kom igår och stannar till fredag. (För er som inte vet så är det min mosters hund.) Jag har varit ensam hundvakt åt honom idag och är det fortfarande. 100:- i timmen för att passa en hund, lättförtjänta pengar kallar jag det. Imorgon ska jag och mamma åka in till Västerås för att lämna in min dator, jag hoppas för allt i världen att dem kan fixa det - och att jag får tillbaka den så fort som möjligt!

Kom på att jag fortfarande inte skrivit/visat bilder från Nijmegen..
Jag ska göra det så fort jag får tillbaka dator, OM det finns kvar..
HOPPAS!


Lite av mig, idag. T-shirt från Viktor&Rolf.


Printscreen från en av mina videor från Nijmegen.
Hade inte bloggen när jag skrev på texten, därför står det min myspace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0