Morgen

Jag...är...alldeles för...zzZz...trött...för att...gå...zZzz.. upp...
Men jag måste.
Kl 9:55 ska jag, Lina & Jessica ta bussen till Västerås. Bussen stannar nästan precis utanför mig så jag slipper i alla fall gå ner till stationen.
Jag ska växla in mina pund, har inte gjort det än. För pengarna så kanske jag hittar något att ha på mig ikväll då jag & Lina först ska på förfest hos en barndomskompis i Västerås, Katia, och sedan vidare till en av Västerås nattklubbar (jag har inte fått reda på vilken än) där hon har bokat bord.
Det blir en partykväll med andra ord. Ska bli kul! 

Jag hade tänkt lägga ut lite bilder från förra veckan (den 7:e för att vara mer precis) när jag kommer hem. Helt sjukt att det redan gått en vecka sedan vi åkte hem från Liverpool.. Vad har jag gjort de senaste dagarna egentligen? Jag måste nog börja ta vara på dagarna bättre. Visst ja, jag har ju två gratisförstoringar (av foton) kvar.. Kanske borde passa på att förstora mitt favoritfoto av Tom när jag ändå är i stan så jag äntligen får det gjort.


Have a nice day sweeties ♥


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej, detta har inte alls med inlägget att göra men ändå ;)

För ett tag sen kommenterade du min blogg om jag skulle se Chris Brown, då svarade jag att jag redan sett han. Nu ska han till Sthlm den 23 januari, och biljetter släpps den 18 november på Ticnet. Tänkte att du kanske ville veta, om du var sugen på att se han. :)



2008-11-14 @ 10:14:55
URL: http://vivalamarie.blogg.se/
Postat av: anna

ahh, när du talar om pund; du är fortfarande skyldig mig 5 pund ;)

2008-11-14 @ 12:55:55
Postat av: Tillan

Om annas kommentar, kom ihåg att du är skyldig henne 9 pund, för både dig och mig för jag köpte ju maten åt dig som blev 3,5 pund sen gav jag dig en pund så det blev 4,5 du var skyldig mig! =) det är typ 110 svenska kronor! Pussen <3

2008-11-14 @ 13:06:23
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0