Måndag

Det kanske är för sent för ett god morgon, men jag säger det ändå. God morgon! :) Lina väckte mig och hade gjort en supergod frukost med ägg och massa gott. Tack för det! :) Imorgon kommer Tillan, så idag ska jag städa lite här på mitt rum så hon slipper få en chock när hon kommer fram. ;) Haha, nej, så illa är det inte. Jag borde nog börja packa (på riktigt nu) inför Liverpool.. Jag måste tänka ut  vad jag ska ha med mig för skor och väskor eftersom jag inte kan ta med mig för mycket. Usch, jag hatar att behöva planera i förväg vad jag ska ha på mig, jag vill bara ta det som känns bäst för stunden, mitt humör och vädret. Jobbigt. Men om jag kommer fram till vilka outfits jag ska ha med mig så tänkte jag lägga ut bild på dem här i bloggen senare ikväll. Would you like that?

Igår hade jag filmkväll med Lina, vi såg You don't mess with the Zohan och sen Sex And the City. Zohan var rolig på vissa ställen, annars var den inte mycket att hurra för. SATC var däremot en film som jag verkligen gillade. Åh.. Jag blev kär i Carrie's nitbälte och hittade, senare på kvällen, en kopia av det - men såklart så fanns det bara i L. Just my kind of luck.


This is how I wanna look today. Those boots are killing me..


Bältet som jag nämnde:



Visst är det snyggt? Jag börjar dock tycka att kopian är snäppet snyggare..
(Kopian syns inte på bild här.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vore jätte kul om du la ut outfits !:D

2008-11-03 @ 16:09:32
Postat av: Leonita & Egzona

SV: Jaha! Sorry då.. missförstod. ;p

2008-11-03 @ 16:10:15
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Postat av: Emma (Rosagardin på bdb)

Det tycker jag allt att du ska göra:)

Och sen när du kommer hem från Liverpool så får du skriva ett långt utförligt inlägg med bilder och allt :D

2008-11-03 @ 20:05:24
Postat av: Tillan

Shite, imorgon är jag hos dig! :'D <33

2008-11-04 @ 01:41:36
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh jag älskar det skärpet! :)

2008-11-04 @ 08:24:42
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0