Lalalaa..

Tillan är här! :) Just nu ligger hon här mitt emot mig och sover, med Simba i fotänden. Haha, så söt. När vi hämtat henne så åkte vi hem och åt middag. Jeanette åt med oss och höll oss sällskap även efteråt när vi testade vi våra EMA-outfits m.m. Förresten så tänkte jag ju lägga ut bilder igår men jag kom inte fram till vad som skulle med, så därav inga bilder. Sorry. Jag har i alla fall kommit lite längre med beslutet om vilka kläder som ska med (jag kan aldrig bestämma mig, haha), men jag har fortfarande inte packat ner nåt alls i väskan. Orkade inte idag, och nu är det för sent, vill ju inte väcka Tillan heller. A woman should get her beautysleep. Haha..

På tal om sömn.. Jag borde verkligen gå och lägga mig nu, ska försöka gå upp tidigt imorgon så jag hinner packa allt och slippa stressa. Planet går från Skavsta 17:55 men vi kommer att vara där redan vid 4. Ska åka hemifrån vid 2-tiden. Mamma skjutsar dit oss och Lina följer med så vi ska fika lite med dem innan vi går igenom kontrollerna.

Lina kommer att blogga åt mig medans jag är i Liverpool, så är ni intresserade av vad som händer där nere så kika in här lite då och då. :) Jag kommer att messa henne så fort jag har något att berätta, intressant eller inte (haha). Under själva EMA så är det inte säkert att hon vill gå ifrån tv:n för att blogga åt mig (vilken jag självklart förstår isåfall), så då kanske jag kan blogga själv, direkt från showen, om det går. Jag kommer även att hjälpa mxhiphop med uppdateringar därifrån.

Nog om det, dags för sängen nu. Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0