Amadeus

Läs och kommentera gärna inlägget innan det här, om våran partykväll i Liverpool efter EMA. :) Och tack för de söta kommentarerna jag fått, det gör mig verkligen glad! Jag tänkte bjuda på lite bilder från sista dagen i Liverpool, den vi mestadels spenderade på TH's hotell, senare ikväll.

Nu ska jag gå ner och mysa ner mig i soffan med en stor kopp te och kolla på Amadeus med Lina och mamma. Alla tre gillar filmen lika mycket, haha.. Och min baby, Mozart, kommer nog ligga brevid oss i soffan han med, han brukar alltid göra det när vi kollar på film/tv och just nu passar det ju extra bra eftersom vi åter igen ska se personen han är döpt efter.

Ha en trevlig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0