1 dec

Ny månad, nya tag. Det är vad jag hoppas på i alla fall. Lugn dag idag, har bara varit hemma. Slöat har jag däremot inte gjort, har nämligen fått jättemycket nya idéer till design (av kläder) de senaste dagarna och ska ta och föra över allt till papper och sedan är det bara att köpa material och sätta mig vid symaskinen. Eller låta någon med lite mer erfarenhet sköta själva maskinarbetet, vi får se. Nu ska jag i alla fall mysa ner mig i sängen och se en film. Vilken det blir har jag inte riktigt bestämt än, men jag hittar nog någon bra. Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Min söta Hello Kitty kalender

Kommentarer
Postat av: Zara/Nä

gud vad söt -

var har du köpt den ?

2008-12-02 @ 16:06:18
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart är du ? du har ju inte bloggat på länge nu :o

2008-12-05 @ 14:10:52
Postat av: Ida

Svar till anonym - Förlåt, jag har fortfarande inte fått tillbaka min dator och har lite problem med tillgång till dator just nu, men bättre uppdatering (MYCKET bättre) kommer så fort som möjligt! :*

2008-12-05 @ 15:30:32
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0