Flashbacks

Goddag! Vaknade ni också med ett jättebra humör idag? Jag känner mig otroligt glad av en okänd anledning. Men härligt är det! Kom att tänka på Liverpool nyss och hur mycket jag saknar dagarna där. Jag hade så roligt och det är 3 dagar jag sent kommer att glömma. Jag har lite skräck för att åka tillbaka till ställen jag haft väldigt roligt på, på ett sätt.. eftersom det sällan går att toppa liksom. Men till Liverpool ska jag igen, det finns inget snack om saken. Nästa gång blir det jag och Lina som åker och även fast det då inte blir gala m.m. så tror jag absolut att vi kommer få grymma kvällar på klubbarna. Shopping står också högt upp på att-göra-listan! Inget datum planerat än, det blir nog senare i vår, men jag ser redan fram emot det. Haha ;) På tal om Liverpool..
Här är några bilder, printade från min video, som jag inte visat tidigare!






Nu ska jag fortsätta lyssna på acapella versionen av Monsoon och packa upp mina julklappar ur kassarna. Hörs senare! ♥


Kommentarer
Postat av: alexandra

villka fina bilder på the twins!=)

<33

Kram

2008-12-29 @ 14:45:15
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Postat av: MC

åh gud! Tom kollade totalt på dig xD ! hahaha fan va coolt att du var där, jag kollade på den i MTV :D Jag ska till EMA's i år i Berlin... men vet inte riktigt vart man köper biljetter till den xD (a) Hur köpte du dina till Liverpool? :)

2009-07-27 @ 11:08:11
URL: http://chabelar.blogg.se/
Postat av: sara

Haha Tom kollade på dig ;D

2010-08-01 @ 14:15:27
URL: http://sarakaulitz.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0