Nyårsafton!

Halloj! Kom nyss hem från Västerås och nu känner jag stressen börja krypa på. Ska vara på middagen kl 6, men jag hinner nog. Jag skulle hämta en piercing från Magic Lines - jättefin, liten kula med diamant i - men det var tydligen stängt från julafton ända fram till 5:e januari. Konstigt.. eftersom de bad mig hämta den i mellandagarna. Synd, jag hade gärna velat ha den ikväll. Men, men. Köpte 4 nagellack istället - ett topcoat, ett vitt, ett silverglittrigt och ett lila. Snygga!

Lina är i Hamburg, Jessy är i Stockholm, Jeanette jobbar och ska sen fira i Västerås, Lina är dyngsjuk, Carro är i Västerås, Tillan är i Hamburg och jag är kvar här själv. Klockan 6 ska jag hem till en vän och äta 3-rätters middag med honom och en gemensam vän och efter det ska jag till en annan vän på fest. Jag ska dit själv men känner förmodligen flera på festen så jag tror och hoppas att det kommer bli en lyckad kväll! :) Klänningen jag ska ha sitter som ett korvskinn så jag får nog ta det lite lugnt med maten ikväll (Lyckas alltid äta så mycket så jag mår illa, haha). Dags att hoppa in i duschen nu så jag inte blir försenad! Jag hinner tyvärr inte visa min outfit nu men lägger upp en bild antingen inatt eller imorgon, beroende på hur pass sent jag kommer hem & hur trött jag är.
Hur ska ni fira denna nyårsafton? :) Berätta gärna!
Hoppas ni alla får en toppenkväll - och gott nytt år på er!


Här nedanför är några bilder från middagen igår.
Förrätt: Laxröra på rostat bröd (Obeskrivligt gott!)
Varmrätt: Kycklingfilé i (nån ost)/gräddsås och ris
Efterrätt: Chokladmousse
Dryck: Vitt vin


Haha, självklart hade vi partyhattarna på!

Kommentarer
Postat av: saarahk @ bdb

Eftersom det ska bli ett ojämt år så ville jag inte göra ngt speciellt. Men jag ska äta på en Vietnamesisk resturang med en kompis :)



Gott nytt år!

2008-12-31 @ 19:44:10
Postat av: karin

hej gumman! gott nytt år, det va dötrvligt att snacka med dig i natt :* <3

2009-01-01 @ 13:08:46
Postat av: Sandra

Du var ju med oss sen ;D

2009-01-01 @ 14:15:11
URL: http://honsandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du skriva ett inlägg om hur ditt 2008 varit och vad du har varit med om. Med bilder och text :)som de andra större bloggarna gör som ex kenzas.se.. vore jätte kul=)

2009-01-01 @ 16:08:26
Postat av: IDA

Svar till sista kommentaren: Jo, jag kom att tänka på det för nån vecka sedan, så det kommer! :) Kolla in senare mot kvällen så finns en sånt inlägg i bloggen! :)

2009-01-01 @ 17:16:33
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0