New jacket

Den här korta jackan från Gina var en av mina julklappar. Jag har en liknande i svart, fast den är utan luva och har trekvartsärmar. Hade jag designat den här, skulle jag gjort luvan större ("ju större desto roligare" ungefär) men förutom det så gillar jag den mycket! Jag älskar korta jackor... Både jackor i (fake)skinn och mer tröjliknande jackor, som denna.






Klockan är redan snart halv 4 och jag har mycket att göra innan 7, då jag ska följa med Lina till stationen, så jag lär sätta igång. Jag måste städa bort alla kläder och kartonger som ligger utspridda över mitt rum... Får panik när det är sån här oordning. Men först ska jag beställa en kalender för 2009 med mina egna foton! Jag har bara liiiite problem med vilka bilder jag ska välja... Bara TH eller minnesbilder från resor också? Svårt..

Funderar på att se Twilight ikväll igen, efter att vi lämnat av Lina. Kanske tar och bjuder med mamma som ändå är med mig i Västerås ikväll. Vi får se hur det blir. :) Dags att börja städa nu. Puss!

Kommentarer
Postat av: saarahk @ bdb

Sån där ska jag beställa från Gina snart :)

Fast min ska va i lila.

2008-12-30 @ 12:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0