Julmys

Kvällens planer var att gå hem till Jessica och ha uppesittarkväll med henne, Lina, Jeanette m.fl. Spela bingolotto (haha), dricka lite vin och bara umgås så här dagen före julafton.. But I changed my mind och ska istället spendera kvällen med min underbara mamma, en film och kanske lite vitt vin. Mysigt. Jag älskar att vara med familjen på kvällarna precis innan jul - dock har det inte funnits mycket tid till det i år, så jag ville hellre passa på att få en mysig hemmakväll ikväll (nu innan jul), med knäck, laxmackor och annat gott. Innan det måste jag ändå titta förbi hos Jessica en snabbis.. hon har gjort en bingolott åt mig, haha, det vill man ju inte missa!  Hoppas ni får en trevlig kväll! :)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0