Ulla-Bella

Haha! Jag måste bara visa... Det här är vad jag och min syster kollade på som små medans andra såg tecknat. Det kan ju förklara varför vi är som vi är...
"Lite annorlunda".


Haha!

Och den här... Det är från samma film som klippet ovanför. Jag minns att jag tyckte att hon var så cool och fin. Haha


Någon annan som också sett Ulla-Bella? :D


Jag skulle hämtat ut min dator idag men tar det imorgon istället då jag ändå ska in till stan. Min uppdatering blir alltså bättre från och med imorgon eftermiddag. För er som har bilddagbok så uppdaterar jag från mobilen lite då och då under dagen från mobilen (till skillnad motför vad jag gjort senaste tiden. Har varit väldigt inaktiv.) så ifall ni vill så kan ni kolla där, där heter jag iiea (om det är någon som undrar). Ha en fortsatt bra dag! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag har gjort de.. kommer även ihåg att han doppade huvudena på vissa personer i en bubbelpool om jag minns rätt? Det h'nde väldigt ofta batt jag tittade på det. Tittade på youtube klippen och de ser inte så jätte bra ut :D

2008-12-21 @ 00:17:26
Postat av: Ida

Ja, det gjorde han! :'D Lagon schizofren människa det där, haha! Men ändå skön på någon sätt :D

2008-12-21 @ 14:51:49
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0