Möte

Inatt, strax efter 2, kom jag på att jag skulle på möte på ams idag kl 10.00. Bra minne. Pga värmen hade jag svårt att somna och sista gången jag kollade på klockan var den halv 4... Uh. Imorse blev jag väckt vid 8 av en alarmsignal så gäll att jag trodde huvudet skulle sprängas. Mötet var okej, bättre än det förra och nu har jag i alla fall fått en anledning att stanna kvar ett tag. På väg till tåget fick jag sånt skavsår på ena foten att jag haltade hela vägen hem... Blev sen tvungen att sitta och frysa länge på tågstationen och mina hörlurar gick sönder så jag hade ingen musik.. Jag underhöll istället mig själv med mobilkameran.. Helt otroligt intressanta bilder. Hmm..

Lina hittade nyss sitt gameboy och "Arthur och minimoyerna"-spelet som varit borta ett bra tag nu.. Haha, jag måste bara testa spela! Hörs senare!



Tidigare idag på tågstationen.
Sommar, sommar.. Kom nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0