Lördag

Först vill jag bara säga att anledningen till att jag uppdaterar så dåligt är att jag fortfarande inte fått tillbaka min dator och jag har inte tillgång till en annan dator så ofta som jag skulle vilja. It gets better.

För det andra.. Hej! :D Allt bra med er? Hoppas det, jag mår prima! Det blir nog en lugn lördag för mig idag, har lite saker att fixa. Så mycket snö som vi har nu, har vi inte haft på flera år. Allt är vitt, hela vägarna.. Så jag blir inte så lockad att gå ut. Almighty Lions har spelning på Taj Mahal i Västerås ikväll och jag skulle vilja gå, men vi får se om jag följer med Lina & co eller inte. Har inte bestämt mig helt än. Förresten.. Jag spelade jag Monsoon på Guitar Hero Worldtour för några dagar sedan - jag måste verkligen köpa det! Ärligt talat så är jag inte bra alls, men skulle ju bli bättre om jag kunde träna :D Haha, sjukt kul i alla fall!

Igår kväll kollade jag och familjen på Idol och vilken schock vi fick när Il Divo kom upp på scenen! Eller rättare sagt när Simon Cowell (som satt ihop gruppen) presenterade dem. Jag hade verkligen velat vara där och sett dem igen! (Var på deras konsert i Globen 7 juni 2007. 40+:arna var som galna TH-fans, haha!) Till sist ett stort grattis till Kevin som vann Idol igår! Han är verkligen en värdig vinnare. Killen är ju så extremt charmig och utstrålar glädje som jag vet inte vad. Så underbar! Hoppas nu att han inte blir för styrd av skivbolaget som de tidigare vinnarna blivit. Det har ju hittills gått bättre för 2:an än vinnaren, men jag hoppas innerligt att det blir ändring på det den här gången. Ni kommer lätt att hitta mig på en av hans konserter i framtiden. Absolut!

Grattis, Kevin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0