Julmarknad

Hej! Julmarknaden var mysig. Köpte med oss knäck, två påsar snickersrutor (kanske inte var så det hette, men det är hemmagjort snickers i alla fall. Har ni inte smakat det så borde ni göra det! Så sjukt gott!) och även en varsin bakelse från bageriet. Haha =) Det roligaste var att en gubbe som vi brukar kalla för "Tomten" (behöver jag förklara varför?) faktiskt var utklädd till tomte på marknaden. Haha! Vi (jag & Lina) har skämtat om att han borde göra det på julmarknaden och tydligen så tänkte han samma sak. Haha.. Han brukar cykla förbi vårat hus nästan varje dag och i december byter han ut mössan mot tomteluva. Haha, så jävla mysig.

Klant som jag är så kom jag på att jag hade kameran med mig på vägen hem, så jag fick inga bilder på julmyset. Men, men. När vi väl kom hem blev det mat och Wallander. Måste gå nu, Lina ska visa mamma något på youtube. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0