Fix inför Nyår

Tanken var att jag skulle gå upp senast 10.00, men istället vaknade jag 13.30 av att telefonen ringer och har alltså sovit bort flera timmar som jag borde lagt på att göra de miljontals saker jag måste hinna göra idag. Ska börja städa rummet nu och sen hoppa in i duschen. Efter det ska jag ner till systemet, handla saker till middagen imorgon, testa olika dukningar och prova på att göra chokladmousse (också tills imorgon). Jag kommer med andra ord vara upptagen några timmar framöver, men jag bloggar igen senare ikväll! :) Ha en bra dag. Puss!



Igår var det enkelt & bekvämt. Linne från H&M, jeans & kort jacka från Gina
+ halsband med hörlurar och enkla silverringar i öronen - också från H&M.


Kommentarer
Postat av: Paaaula

Gorgeous! <33

2008-12-31 @ 00:57:16
Postat av: anna

ååh hur kan du måla dina ögon så snyggt? jag fattar inte de där med eyeliner, det blir inte alls bra för mig:(

2008-12-31 @ 14:03:37
Postat av: IDA

Paula: Thanks sweetie! <3



Anna: För några år sedan var jag inte alls bra på att få på eyelinern snyggt, tröttnade på att det alltid blev fel och målade till slut bara lite hur som helst och formade eyelinern rätt med tops efteråt. Men jag fortsatte att träna och träna och nu för tiden blir det oftast som jag vill på en gång, så fortsätt träna bara så kommer det gå bättre och bättre! :) Tänk på att börja med eyelinern inifrån. Vill du bara ha på yttre kanten så börja från mitten av ögat och fortsätt utåt, annars (om du vill ha längs hela franskanten) så börja inifrån ögonvrån. Och ett tips är att köpa en eyeliner med en smal pensel - och inte de tjocka, trubbiga från tex Lumene och IsaDora. Själv använder jag en med jättesmal pensel (det gillar jag bäst, med tanke på att jag ofta målar upp lite i yttre ögonvrån. Syns på bilden.) i en smal, ljusblå liten tub. Jag tror den kommer från Nivea! (Jag skulle kolla vad den hette men hittar den inte just nu..)



Oj, vad långt det blev. Hoppas du orkar läsa :D

2008-12-31 @ 14:24:51
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: anna

tack ida för svaret=)

2009-01-03 @ 11:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0